poniedziałek, 2 maja 2016

Autorytety



  Czasami życie stawia przed nami ciężkie wybory. Rzuca kłody pod nogi jakby chciało powiedzieć ironicznym głosem
"Pokaż na co Cię stać mały człowieczku , nie dasz rady ? Czego mogłem się spodziewać, przeciętniaku"
Drogi czytelniku , jeżeli tez czasami dopada Cię takie uczucie to znaczy ze powinieneś zostać tu do końca.


                           
Kiedy ostatnim razem życie rzuciło mnie na ziemie i zniszczyło to na co pracowałam przez ponad pół roku chciałam się poddać , porzucić swój cel i marzenia tylko po to żeby nigdy więcej nie czuć już rozczarowania. To był błąd , a refleksje przyszły szybciej niż się tego spodziewałam.
Ostatnie kilka tygodni nauczyło mnie nie poddawania się , takiego na prawdę.
Ciężka praca przynosi efekty , ale widocznie mojej jest jeszcze za mało.
Podniosłam się ,może nie do końca samodzielnie  .Wtedy zrozumiałam jak bardzo życie nas zmienia , jak bardzo zmieniają nas sytuacje i ludzie których spotykamy i którymi się otaczamy.

                                                       
                                                           Autorytety

   Jako osoby młode najbardziej potrzebujemy autorytetów , często to one kształtują nasz charakter i      osobowość. Na początku są to  rodzice , później autorytety wybieramy sobie sami . Autorytetem  może    zostać  każdy kto zdobył w jakimś stopniu nasze uznanie i szacunek. Te osoby pełnią ważną role w naszym życiu ale musimy pamiętać ,  ze to tylko wskazówka a każdy z nas jest indywidualną osobą i nie warto się całkiem  utożsamiać ze swoim Autorytetem.


                                                    nobody is perfect 



PS. Maj to świetna okazja żeby podziękować osobą które być może były naszymi pierwszym        autorytetami . Pamiętajcie o swoich mamach w ich wyjątkowym dniu i tym ile poświęcenia i cierpliwości włożyły w to zeby czegoś nas nauczyć


                                             
 

     
       

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis, tak jak kilka poprzednich, które przeczytałam.
    Myślę, że każdy z nas potrzebuje w swoim życiu jakichś autorytetów, które w pewnym sensie wskazują nam drogę, jaką chcemy podążać. Ale zgadzam się też z tym, że (tak jak napisałaś) nikt nie jest idealny i nie możemy ślepo za kimś podążać. Trzeba zachować w tym zdrowy rozsądek.

    www.oddychajsloncem.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisany post. Podoba mi się styl twojego pisania :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://hoopefully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajny styl pisania :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. krótko ale zwięźle i na temat, masz rację, nie można zapominać o naszych pierwszych autorytetach, to oni nauczyli nas życia. pozdrawiam i obserwuję;) http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń